Моето любимо червило


Компанията за производство и продажба на козметика, Aura е основата през 1996 година. Седалището на компанията и заводите е в Ниш (Македония). Не вярвах, че тази македонска марка ще ме спечели със своето червило. Компанията има динамично производство и по света. Марката е качествена и на значително достъпни цени. Вече може да се намери почти във всеки козметичен магазин. От доста време търсех матово червило, което не изсушава устните. Казах на моя колежка какво червило ми трябва и какъв проблем имам с повечето матови и тя ми препоръча тази марка. Страшно съм и благодарна. 
Дълготрайната формула на това червило позволява по-дълго задържане върху устните, без нежелано изсушаване. Нежната кремообразна текстура подпомага за лесното и точно разнасяне. Бързо се фиксира и има моментален матов ефект. 
Свикнала съм на по-семпли цветове за моите устни.Отдавна исках такъв цвят, но някак не се осмелявах да си взема. Не бях сигурна как ще изглеждам, но вече съжелявам, че толкова време съм се навивала за такъв дързък цвят. Трябва да сме по-смели и да опитваме всички нюанси. 
Целувки :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline