Сладки аромати от Body shop

The Body shop е английска марка.Продуктите им са изцяло натурални и много качествени. 
Има български сайт, от който не съм поръчвала още но скоро време мисля да го направя. Запознах се с козметиката след като моя приятелка ходи до Германия и ми донесе някой продукти като лосион за тяло, душ гел, балсамчета и т.н. 
Останах доста впечатлена от страхотните аромати, кожата ми стана безупречно мека. След известно време мой приятели, които пътуваха ми носеха козметика в последствие започнах да имам любими продукти, които ще ви покажа. Лосион за тяло с какао е изключетелно лек и богато хидратиращ. Той опиянява със страхотният си аромат и се топи направо върху кожата, като тя остава мека и гладка.
Лосионът е подходящ за нормална към суха кожа. Хидратира за 24 часа и има лека текстура. Абсорбира се и попива бързо.  
Всяко момиче обожава сладките аромати по устните. Винаги е хубаво, когато сложим един дори безцветен балсам, за да хидратираме нашите устни. Имам различни сладки, цветни и безцветни балсамчета или масла. 
Това са част от моите сладкиши нека ги нарека. Маслото за устни Wild Argan Oil е твърдо меко и прави устните сияйни. Обогатено е с органично арганово масло, произведено от общността на Fair Trade. 
Балсамът Розов грейфрут е невероятен. Грейфрутът е любимият ми плод. Този маслен балсам се разстапя.Съдържа семена от розов грейфрут. Мигновенно хидратира и устните ми стават меки. 
Балсамът за устни с кокос е с толкова силен аромат, че понякога не мога да спра да си слагам, чувствам се страхотно. Той също е мек и хидратиращ. Съдържа органично кокосо масло и нито лепне, нито омазнява. 
Целувки :) 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline