Красота от природата Bioten

Здравейте! 
Днес ми е ден са писане на ревю за продукти, от които останах очарована. 
Става въпрос за марката Bioten. Доста мнения съм прочела за положителни и отрицателни, но съм на мнение, че докато не опитам няма как да разбера наистина. Всяка кожа е различна. Двата продукта, които използвах са крем за лице с водна лилия и лосион за тяло за много суха кожа. 

Ще започна с крема. Имах проблем с кожата на лицето ми, когато се измиех с гела ми за лице тя ставане адски суха. Бях си купила крем уж подходящ за моята кожа, но не съвпадна. 
Реших да пробвам дневния хидратиращ крем с екстракт от водна лилия и UV филтри от серията "Skin Moisture". 
Първото впечатление, което ми направи крема, когато го отворих беше страхотния аромат.
 Дневният крем за лице хидратира и възстановява кожата. Формулата му е с натурален екстракт от водна лилия, който има овлажняващи и успокояващи свойства. Кожата придобива еластичност и я прави гладка. Кремът съдържа  слънцезащитни UV  филтри, които защитават кожата от слънчевите лъчи. Не съдържа парабени, оцветители и парафини.
При мен имаше моментално усещане за хидратация, мекота и свежест. Раздразненията по кожата ми се успокоиха и се чувствам комфортно. Аз нанасям крема сутрин на почистена кожа. Харесва ми, че текстурата му не е мазна и мога да го използвам като основа за грим. 
Цената му е доста добра предвид качеството 6-7лв. Достъпен е почти във всички дрогерии.

Възстановяващия лосион за тяло за много суха кожа от  серията "Body Nutrients" на Bioten  хидратира мигновенно. През зимния период и началото на пролетта кожата ми стана много суха и започнаха сърбежи, чак рани си правех. Това е първият лосион, които успокои неприятният сърбеж и сухота. Кожата ми се въстанови. Моменталното овлажняване се дължи на Nutri Moist48. Той стимулира способността да се задържа влага в дермата. Състои се от натурални хидратанти като малтоза, трехалоза и фруктоза, които са захари намиращи се в много растения. Освен тях се съдържа и хиауронова киселина, която подхранва, изглажда и овлажнява. В състава му има памук. Богат на протеини и минерали, които спомагат за ефективно подхранване и предпазване от раздразнения. Маслото от маслина хидратира сухата кожа, а екстракта от ориз е добит по щадящи за природата методи. След употребата на лосиона кожата ми стана безупречно мека. 

Цената му е около 5-6лв.
Това е сайта може да научите още много неща за различните продукти. 
Целувки :)) 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline