Bourjois Paris

Здравейте, блогъри!
Супер развълнувана съм да ви споделя мнение за два продукта на Bourjois Paris. Когато разглеждах продуктите от Parfimo - онлайн магазин за маркови парфюми и козметика веднага грабнаха окото ми.
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка Bourjois, която винаги е в крак с времето и радва клиентите с иновации в областта на красотата.
Динамиката, креативността и яркостта са заложени в нейната концепция.Компанията е производител на козменични продукти и декоративна козметика, която функционира от доста години на козметичния пазар.


Премахване на грим с Bourjois Paris Gentle Eye MakeUp Remover се превърна в един от любимите ми продукти за почистване. 
Поддържането на перфектна визия изисква ежедневна употреба на козметични средства.В края на деня обаче, е необходимо да го премахнем от лицето си. 
Тук идва на помощ почистващият тоник на Bourjois. Експресно почиства лицето, отстранява грима, дори и водоустойчив. Текстурата му е доста свежа и немазна. 
С лекота премахвам околоочният грим.Харесва ми, че щади деликатния околоочен контур и миглите за разлика от други продукти. 

Цената му е 6.90лв за 200ml.  

Компактната пудра на Bourjois Paris Healthy Balance Unifying Powder е толкова незабележима върху кожата и е със страхотно покритие. 
Нейната супер фина текстура придава естествен и сияен вид на кожата. Цветовите пигменти на компактната пудра във формулата се сливат с цвета на лицето и придават безупречно покритие и свежа визия. 
В състава на този продукт има екстракти от плодове, които допринасят за страхотния аромат.Допринасят и за хидратация и антилъщене. Пудрата успява да матира лицето ми, не се налага да слагам голямо количество.Икономична е. 
Моят нюанс е 52 Vanilla, защото съм по-светла и стои идеално на кожата ми. Както виждате самата пудра е в компактна кутийка с огледалце, което е доста удобно. 
В състава на продукта влизат:
Talc
Nylon-12
Octyldodecyl Stearoyl Stearate
Kaolin
Isostearyl Neopentanoate
Diphenyl Dimethicone / Vinyl Diphenyl Dimethicone / Silsesquioxane Crosspolymer
Zinc PCA
Methylparaben
Parfum (Fragrance)
Tocopheryl Acetate
Zinc Stearate
Aqua (Water)
Butylene Glycol
Propylparaben
Diospyros Kaki Fruit Extract
Citrus Junos Fruit Extract
May Contain:
CI 77007 (Ultramarines)
CI 77019 (Mica)
CI 77491
CI 77492
CI 77499 (Iron Oxides)
CI 77891 (Titanium Dioxide)         

Цената на продукта е 12.50лв

*Продуктите са ми изпратени за проба от Parfimo.bg, но мнението ми не е повлияно по никакъв начин и е база на моя опит с тях.
Приятна вечер, целувки :)  

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline