Max Factor - нотка красота

Днес ще ви разкажа за част от продукти на Max factor, с които се сдобих благодарение на онлайн магазина за маркови парфюми и козметика - Parfimo.
 Ще започна с няколко реда за марката позната на всички с чудесната козметика. 
Маск Фактор се ражда в Лодз, Полша през 1870г., наричан бащата на модерния грим. 
След време той отваря собствен магазин в предградията на Москва, продавайки ръчно изработени козметични продукти. Пътуваща театрална група купува и използва гримовете на Фактор, докато изнася представления за руски благородници и така вратата за славата се отравя за Макс. Руската аристокрация обявява Фактор за експерт по козметика на Царкото семейство и на Имперската Руска Гранд Опера. 
Това са трите продукта, които използвах и останах доволна. 
Достъпти са в дрогерийте и онлайн магазините. 
Фон дьо тена Smooth Effect e много лек. Формулата му SkinTone седържа овлажняващи съставки и хидратира кожата както и изглажда повърхността й. "Маскиращите" пигменти покриват несъвършенствата по кожата и придава свеж вид. Фон дьо тенът Smooth Effect е със средна покривност и подходящ за чувствителна кожа каквато е моята. Харесва ми, че не запушва порите и почти не се усеща по лицето, когато го сложа. Smooth Effect е създаден, за да подчертава, изглажда и напасва на всеки тип тен. Количеството му е 30мл., а цената му варира от 8 до 15лв. 

Течният коректор "Mastertouch" от Max Factor прикрива идеално кръговете под очите и малките несъвършенства по кожата. Той има светлоотразяващи частици и същевременно запазва естествените тонове на лицето. Кремообразната му текстура и дизайн позволяват нанасянето да става бързо, лесно и осигурява завършен вид. Формата на апликатора ми позволява да сложа точно толкова колкото искам аз. Забелязах, че коректорът е най-ефективен след като съм го сложила върху фон дьо тена. Удобен е и за нанасяне, когато не съм вкъщи. Цената му е 10-11лв., а количеството 7g. Нюанса, който аз съм избарала е 303 Ivory.

И на последно място идва гланца за устни Max Factor Max Effect Gloss Cube.
Стана един от любимите ми. Прави устните ми съблазнителни и блестящи. Когато го сложих за първи път реших, че ще падне бързо, но оправда очакванията ми. Придава интензивен блясък и сияние на грима. Цвета му не е натрапчив, въпреки че изглежда тъмен. Блясъкът от устни е с финно покритие и запазва влагата по устните и стават изключително меки от него. 

Моят нюанс е 08 Vibrant Raspberry. Четката е тънка и позволява лесно нанасяне. Може да се слага самостоятелно, но и върху червило за сияние. 
Хубава вечер и спокоен уикенд.Целувки :))

*Продуктите ми са предоставени от Parfimo.bg . Въпреки, че не съм заплатила за тях със собствени средства, мнението ми за тях се отразява на обективното ми мнение.Ревюто не е спонсорирано. 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline