line of beauty

Здравейте! 

Отдавна не съм писала, защото когато си в сесия нямаш време за нищо приятно. Днес ще ви представя два продукта, от които съм впечатлена благодарение на сайта за оригинални парфюми - Parfimo.bg
Става дума за две марки, за които съм изчела доста положителни и по-малко отрицателни мнения, а това са именно Rimmel London и L'Oreal Paris

Rimmel Wake me up concealer този месец ми влезе в страхотна употреба, защото всеки човек когато не спи достатъчно му се отразява. И аз като повечето хора, започнах с торбичките под очите. Е благодарение на коректора , когато излизам не се забелязват, защото има моментален анти-умора ефект. Състава му е обогатен с пептиди и овлажняващ витаминен комплекс. Консистенцията му е течна, но не прекалено. Лесен и за нанасяне, дори със пръсти. Изпробвах го не само под очите, но и върху някой петънца, останах доволна. Не е прекалено покривен, но позолява наслояване. 
Моят цвят е 010 Ivory

L'Oreal Paris super liner perfect slim осигурява изключително прецизна или по-плътно очертана линия с изключителна мекота за клепача. Очната линия е лесна и удобна за нанасяне. Позволява в забързаното ежедневие да направиш един замах и вече е готова. Прецизността и е изключителна, прави финна линия. Удобният и връх тип флумастер спомага за перфектната тънка линия. Идеална е както за очертаване на прави, така и за извити линии. Има някой очни линии, които се размазват прекалено бързо, но тази точно е устойчива. Линиите създават стилна и интензивна линия, чиято форма е според моето желание, благодарение на тънкия връх. 

Слънчев и усмихнат ден от мен :))

Коментари

Популярни публикации от този блог

С какво нанасям фдт-а си?

Основа под фон дьо тена

Bourjois & Maybelline