Uriage от величествените Алпи

Здравейте!
Днес ще поговорим за продукти от марката Uriage. Марката е доста известна с продукти подходящи за всеки тип кожа, независимо от възрастта. Тяхната богата гама влюключва не само продукти за кожата и тялото, но и за косата и защита от слънцето. Марката е френска основана през 1992 година. 

Термална мицеларна вода от Uriage за нормална към суха кожа е изключително подходяща за премахване на грима, благодарение Благодарение на термалната вода в нея. Тя деликатно почиства. Някой мицеларни води дразнят очите ми, но с тази нямам този проблем. Отстранява с лекота дори тежък вечерен грим. Харесва ми, че не е нужно да слагам голямо количество от нея, за да почистя. Премахва водоустойчивата спирала по-трудно, но не го намирам за проблем. Задържам напоеното тампонче около минута и след това няма проблем. След като почистя грима с термалната мицеларна вода по кожата ми не остава нищо излишно. Става сияйна, хидратирана и предпазена от изсушаване. Всичко това е благодарение на екстракти от червена боровинка. 

Цената не си я спомням, има я в различни милитри. 
Аз взех най-малката, за да я опитам. 

Uriage термална вода е богата на олигоелементи и минерални соли. Тя успокоява и облекчава най-чувствителните зони. Успокояващото й дейстие е вследствие на съдържащите се в нея магнезиеви и калиеви соли. Защитните й свойства се дължат на силиция, който подсилва хидролипидния филм на кожата. Подходяща за ежедневна употреба. Тя хидратира, овлажнява, предпазва перфектно балансирана и тонизирана кожа. Използвам я предимно след като се изкъпя. Толкова добре освежава. Съдържа термална изворна вода и азот. 

Това беше от мен засега. Хубав и усмихнат ден от мен :) 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline