Основа под фон дьо тена

Здравейте, в момента се намирам в Североизточна България и сега ми е времето за почивка и събиране на витамин море. 
Искам да споделя опита си с една основа от Max Factor осигурена от любимият ми сайт за онлайн парфюми - parfimo.bg Смятам, че всеки един перфектен грим се нуждае и от перфектната основа, а за мен това е основата от Max Factor facefinity . 

Какво ме грабна на първо око в нея? 
В стъклена бутилка е и мога да видя колко точно има от нея, с помпичка е, което добре защото продукта не се похабява и има добавен слънцезащитен фактор. Прочетох  доста положителни ревюта, но докато нея пробвах нямаше как да знам. Като количество за моето лице са необходими 3-помпички. Нанасям основата с пръсти, но е възможно и с плоска четка за фдт, но според мен ще отиде по-голямо количество от продукта. Нанасям я след като съм сложила крем за хидратация, основата е бяла на цвят, но когато се размаже няма и следа от него. Гримът ми започна да се задържа все по-дълго, всички знаем колко неприятно е през лятото след 2-3 часа и гримът да е паднал или Т-зоната лъснала. Е .. аз вече нямам този проблем, тъй като тази основа матира кожата ми, а аз и без това си имам проблем с омазняването. Гримът не мърда първите 5-6 часа. Получих я точно преди ходенето ми на една сватба и реших, че точно тогава ще я пробвам естествено с малък риск. Не бях разочарована, гримът ми се запази до прибирането. Сегашният ми фдт няма слънцезащитен фастор, но се радвам че основата ми има. Когато я размажа върху кожата си тя става по-мека, матирана и равна какво по-хубаво. Изчаквам 1-2мин. да попие и след това нанасям всичко останало. Продукта е доста бюджетен предвид качеството си. Препоръчвам я с две ръце. 

* Продукта ми е предоставен за проба, но мнението ми не е повлияно от това

Коментари

Популярни публикации от този блог

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline