La Roche Posay Effaclar

Здравейте, 
Както виждате от заглавието днес ще споделя опита си с няколко продукта от френската марка La Roche Posay. Основната цел на марката е по-добър живот с чувствителна кожа. Марката е препоръчана  от 25 000 дерматолози. 

Серията, която аз избрах е Effaclar. Този серия осигурява борбата с всеки тип мазна кожа каквато е моята. Търсих перфектната козметика, коята премахва излишния себум и намалява порите и не изсушава прекалено и да хидратира. Смятам, че намерих подходящите продукти. 

Почистващият гел е от серията effaclar и е предназначен за мазна и чувствителна кожа. Той деликатно измива и оставя кожата почистена, свежа и успокоена. Мога да кажа, че след второто измиване усетих промяна в кожата си. Аз използвам гела сутрин и вечер. Значително омазняване намаля и лицето ми се изчисти от нежеланото акне. Продукта е предназначен за отстраняване на всякакви замърсавания дори и грим, но аз не го използвам като демакиант. Благодарение на термалната вода в него успокоява. Гелът е без сапун, парабени, оцветители и алкохол. Смятам, че е бюджетен продукт предвид качеството му. Количеството е 300ml. , цената около 21лв. като за едно измиване не е необходимо голямо количество, тъй като се получава пяна. 


La Roche Posay Effaclar K+ e обновяващ антисебумен крем за мазна кожа с неравна повърхност и черни точки. Той хидратира и изглажда повърхността на кожата. Кремът комбинира микроексфолираща липохидрокси киселина с антиоксидантен и антисебумен комплекс, който обещава да действа 8 часа. На моята кожа действа около 5 часа не повече, но не го смятам да такъв проблем. Текстурата му не е мазна, попива мигновенно, осигурява влага да кожата ми. Има мирис, но не е натрапчив. След второто нанасяне неравността по кожата ми започна да се оправя. От марката обещават, че след един месец ползване кожата е трансформирана. Заставам зад това мога да кажа, че благодарение на двата продукта кожата ми се чувства много по-добре. Аз използвам сутрин след измиване с гелът. 

Единственото, което смятам да минус е, че продукта не е икономичен и бюджетен. За моето лице не ми е необходимо голямо количество от него, но въпреки това свършва прекалено бързо, а цената му е около 25лв. 

Когато купих продуктите ми подариха  и мостри от  серията Hydraphase Intense крем за нормална до смесена кожа. Не мога да изкажа цялостно мнение от двете мостри, но кога ги използвах хидратира кожата ми дълбоко. Цената му е около 33лв. Обмислям да е следващата ми покупка. 

Това страницата на марката може да намерите продукти подходящи за вашата кожа. 

Това беше от мен, хубав и усмихнат петък :))))

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline