Yves Rocher


Здравейте, тази вечер главният герой на моето е ревю е марката Yves Rocher.
 Марката е единствена по рода си, изучава всеки един аспект от своята дейност - природни и научни изледвания, земеделие, иновация и други. В България първият бутик открит е през 1996година. Yves Rocher подарява енергия от растителна материя. 

Двата продукта, които аз си взех са шампоан за коса и душ гел. 

Любимият ми плод е грейпфрут и не случайно избрах този душ гел. Аромата му е силен, но не прекалено натрапчив. Образува страхотна мека пяна, овлажнява и не дразни кожата. Аромата му остава след баня, но не прекалено дълго (не го приемам за минус)
Благодарение на него кожата ми стана изключително мека и хидратирана. Единствения му минус според мен, че свършва много бързо. Ключовите съставки са: екстракт от червен грейпфрут, растителна почистваща база, растителен глицерин и био алое вера. 
Цената му е 4лв, а колистеството 200ml. 

Шампоан за коса жизненост и блясък с невен от Yves Rocher e страхотен продукт за връщане на силата на косата. Аз усетих разлика още след първото измиване. Шампоанът е икономичен, защото е нужно малко количество и се появява обилна пяна. Косата става по-мека, по-жива и жизнена. Преди изключително много третирах косата си и същност дори нямам косата, която имах преди. Беше изгубила своя блясък, но благодарение на този шампоан вече нямам този проблем. Той е съставен от екстракт от невен, пантенол, глицерин и растителна почистваща база.
Цената му е 5,90лв изключителна бюджетна. 


Това беше от мен. Хубава и спокойна вечер. Целувки 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline