Bourjois & Maybelline

Здравейте! 

Днес е първият ден от настъпването на есента. С края на лятото и настъпването на есента искам да споделя опита си с два продукта, които използвах последните седмици от топлото време. 
Обичам декоративната козметика и съм щастлива, че имам възможността да изпробвам и да изразявам мнението си тук.  

Компанията Maybelline е основа през 1915 година от Т.Л. Уилямс. Сестра му дава идея да се направи продукт за потъмняване на миглите, направен от вазелин и натрушен прах от въглища. Така се родила и идеята за спиралата за очи. 
Спиралата, която аз избрах от Maybelline e Great Lash blackest black.


В интересна истина имах доста големи очаквания за нея, бях прочела едно две ревюта, но си бях наумила, че я искам. Тази спирала е един от продуктите на марката, коята не ме впечатли чак толкова. Maybelline обещават удължаване и придаване на плътност на миглите. Като същевременно излъчването да е естествено. Настина спиралата придава тази плъгност и дължина, но е необходимо да сложа по-голямо количество и естественото някъде се губи. Не се рони, което много ми хареса, но определо други спирали от марката са ми любимци. Формулта й не е прекалено наситена или пигментирата, подчертава очите, но след третия слой. Цената и е около 7-8лв. 


Продукта, който наистина е подходящ за летните дни, а дори и за началото на есента е CC cream 123 от Bourjois. През деня обичам по-лек грим и този CC cream е изключително подходящ. Изравнява тена както и хидратира кожата. На опаковката пише, че е 24h, но не смятам че е толкова. Консистенцията на продукта е доста течна. Подходящ е за нанасяне с четка или дори с пръсти. Когато нанесох продукта ми хареса, че има матов финиш, което важно при мен се задържа около 4-5h и след това в Т-зоната изчезва. Толкова е лек, че даже имам чувството, че не съм го слагала. Покривността му е много лека ако имам някоя по-голяма пъпчица е необходимо коректор. Най-светлия цвят Ivory ми пасва страхотно, с жълт подтон е. Изравнява и коригира добре За моята кожа пасва добре, защото е по-мазна и с матовия завършек всичко е перфектно. CC cream е съставен от от три специфични, пигментирани цветни пигменти - кайсиеви, зелени и бели. Кайсиевите пигменти прикриват следите от умора и придават сияйност. Зелените пигментри неутрализират зачервявания, а белите прикриват тъмните петна. Продукта е изключително бюджетен, цената му е около 15лв. 

Хубава и усмихната събота от мен :) 

Коментари

Популярни публикации от този блог

С какво нанасям фдт-а си?

Основа под фон дьо тена