Essence - бюджетни продукти

Здравейте, дълго време ме нямаше и съм много назад с моите впечатления от продукти.

Повечето ми ревюта са за декоративна козметика и този път не изневерих на това.
Продуктите, които днес ще разгледам са две палитри за очи и една матираща пудра от Essence както виждате от заглавието.

Нека първо споделя защо харесвам марката. Еssence предлагат богата гама от продукти. Нека не пропускам, че всички те са на ниска цена. Марката и изключително бюджетна за качеството, което предлагат. 

Essence All about Toffee съдържа 8 цвята подходящи както за през деня, така и за вечерта. Палитрата  съдържа 6 матови цвята и 2 металически. Идва в малка практична пластмасова опаковка подходяща за път. 
Текстурата им е мека и се нанасят с лекота. Цветовете не са прекалено пигментирани, позволяват да се наслоява. Аз ги слагам задължително с основа за сенки, за да стоят по-наситено. Подходящи за преливане .

След като наближава денят на влюбените избрах цветове, които ще са подходящи за грима ми. Не избрах случайно палитрата от Essence All about Roses. С малко въображение може да се създадат различни визии. Палитрата съдържа отново 8 цвята. /3 са матови и 5 металически/ 
От двете палитри в тази определено се влюбих. И тя не е прекалено пигментирата, лесна за нанасяне. Цветовете отново са меки и не са прашливи, позволяващи наслояване. Напоследък съм доста завладяна от розовите нюанси както за дрехите така и за грима ми. Смята, че с тази палитра си паснахме идеално. За бюджетен продукт е страхотен. Опаковката не се различава по нищо от горната палитра. 

Essence All about Matt e фиксираща компактна пудра. Както знаете имам проблем с лъщенето и матовият и финиш е идеален за мен. Продукта идва пластмасова прозрачна опаковка с розови букви, която се затваря стабилно. /не я поръчах заради розовото/ Пудрата е бяла на цвят, но при нанасяне е прозрачна. Леко е прашлива, но това не го смятам за такъв проблем. Усеща се много леко на лицето, което е много хубаво, защото има някой матиращи пудри, които като ги сложа се усещат като маска. Като трайност е добре за цената си. При мен се задържа горе долу около 5-6ч., което сравнително добре. 



Ако ви трябва бюджетна пудра ви препоръчвам тази. 

Хубав ден от мен и се усмихвайте повече :)) 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline