Hair master

Здравейте!
Отдавна не съм писала, изоставам много с ревюта, но не ми остава никакво време. Толкова много ангажименти и работа покрай университета. Наскоро гледах парфюми онлайн и се зачудих между няколко, но така и не избрах.

Днес ще пиша за продукти, които ми станаха любимци. Единият го използвам от доста дълго време и ще продължавам и за напред, а другият е толкова симпатичен и нежен. 


Започвам от сухият шампоан -  Като всяка една жена държа косата ми да изглежда добре на 99% от времето.

Английската марка Batiste предлага широк спектър от сухи шампоани.
Смятам, че всяка една дама трябва да притежава сух шампоан, било то за път или сутрините, когато закъснява,а косата й не прилича на нищо. Сухите шампоани на Batiste са създадени за всякакви коси. Самият шампоан ме омагьосва с аромата си. Той мигновенно оказва помощ в някоя ситуация, когато  прическата ми не е достатъчно хубава . Бързо съживява слабата коса, придава й обем и свеж аромат какво по-хубаво.С Batiste мога да имам винаги чиста, свежа и обемна коса, където и когато пожелая, като за това не ми е необходимо сешоар или вода. 
Шомпоанът се предлага и в малки опаковки, които са изключително подходящи за път и дамска чанта.






Tangle Teezer принадлежи към забележителните марки в областта на грижата за косата. Красивата и здраво изглеждаща коса изисква специално внимание по отношение на избора на шампоаните, балсамите и другите продукти козметика за коса. Понякога се забравя обаче, колко е важно механичното третиране. Tangle Teezer е абсолютен хит между четките за лесно и щадящо сресване на суха и мокра коса. 

Гребенът, който идеално разресва  заплетената ми коса. Размерът му е толкова удобен и компактен. Събира се в дланта ми и мога да я нося с мен навсякъде. А цветовете и са толкова сладурски. При разресване, косъмчетата на гребена не накъсват косата ми. Подходящ е за както за суха така и за мокра коса. Косъмчетата са толкова меки, че ми разресване масажирам скалпа.


Хубава вечер от мен 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline