Да сложа ли основа?

Дали сайта за  оригинални дамски парфюми - parfimo.bg предлага само парфюми? .. Не мисля. 
Здравейте, 
Открих нов продукт, за който ще ви разкажа сега.
И сега ----> снимкаа 
Изпробвали ли сте тази основа? Е, аз не бях. Опаковката изглежда доста стилна и сигурна.
Шишенцето е с помпичка, която не позволява влизане на въздух. Едно натискане и пуска достатъчно количество за моето лице. Нанасям я непосредствено преди грим, но се налага за изкачакам да попие хубаво. 
Текстурата  и е доста лека и приятна. Нанасям с пръсти основата. Матира кожата, което е важно за мен, защото съм с мазна кожа. 



Фон дьо тена се нанася лесно след това, но е необходимо да попие много добре. Има  аромат, но не е натрапчив. Преди известно време използвах друга основа от Max Factor 
---> https://mysmallbeauty.blogspot.com/2017/08/blog-post.html . Между двете основи Smooth Miracle Pimer e много по-хубава и я препоръчвам с две ръце. Аз останах доволна.

Лека вечер от мен :)  

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline