La Roche - Posay Serozinc

Здравейте,

Както виждате от заглавието днес ще споделя и аз мнението си за спрея за против разширени пори и лъщене - Serozinc 

Доста ревюта с доста очаквания  изчетох преди да го пробвам. Спреят представлява разтвор от цинков сулфат, сол и вода. Тези три съставки определено спират излишния себум. 
Продукта е предназначен за мазна и проблемна кожа с разширени пори. За мое щастие е подходящ за мен.

Опаковката е под формата на спрей, което е доста удобно. Изкрящо синьо грабващо окото. Когато разпръсквам спрея по лицето, той е фин и обхваща цялото лице. Спреят се използвам за свиване на порите, за раздразнена кожа дори след бръснене и за фиксация на грима. Консистенцията му е изключително лека и освежаваща. Използвам спрея преди нанасяне на крем. Честото му изпозване води до изсушаване дори при мен. Себума вече е много по-малки количества, а порите видимо по-малки. 
Понякога го изпозвам и за фиксиране на грима, харесвам ми че матира и не е задължително да слагам пудра. 


Не знам дали ще предлага в аптегите флакон от 50ml какъвто е моят, но съм виждала от 150ml на цена около 13лв. Ако сте с мазна кожа и несъвършенства това е вашият продукт.
Хубава и успешна седмица от мен :)))

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline