Wet n Wild & L'Oreal Paris PRODUCTS REVIEW

Здравейте! Днешното ревю ще е за два декоративни продукта, които напоследък използвам доста постоянно. 


Не веднъж съм споменала, че моята кожа е смесена и имам проблем с Т-зоната.  Много трудно успявам да оцеля точния фон дьо тен, но този път успях. Когато избирам фдт-а си искам да има матиращ ефект, да не седи като маска и да не е прекалено тежък. Преди да избера фон дьо тен-а от L'Oreal Paris прочетох доста ревюта и реших да го пробвам. Продукта идва в тубичка, която е удобна за нанасяне. Консистенцията на фон дьо тена е по-течна от останалите, но при внимателно използване няма проблем. Доста е покривен и създава матов финиш. Предвид, че лятото кожата на лицето отделя повече себум с този фон дьо тен и матовия финиш се чувствам много добре. 

                                                                            Пудрата Wet n Wild Coverall се предлага в три 
нюанса. Аз избрах Е822B Fair/Light, защото съм доста светла все още. 
Подходяща е за всички типове кожа
и създава матов финиш.
Пристига заедно с апликатор за нанасянето й. 
Леката формула я прави лесна за нанасяне.
За трети път може би използвам продукт от марката
и всеки път оставам изключително доволна.

Поздрави от мен :)            





Коментари

  1. Лятото е мой любим сезон, но много внимавам с грима и крижата за косата. Изполвам подходящи маски за коса и козметика с UV-защита. Аз също чета много ревюта преди покупка.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline