Последни слънчеви лъчи

Здравейте!
Днес ще говорим за слънцезащитата и какво избрах аз това лято.

Слънцезащитата за мен е много важна, защото първо съм много бяла и второ лъчите не са приятел на никого. 
Това лято аз избрах Eucerin sun sensitive protect 50+ за чувствителна кожа. 
Продукта се нанася изключително лесно и не остават бели петна. Водоустойв е. Шишенцето е удобно. Консистенцията е лека и мека за кожата. При нанасяне хидратира кожата ми.




Високият фактор осигурява сигурна защита. 
Не знам колко от вас са използвали продукти от марката, но аз в момента съм се заредила с различни продукти за лице от нея. 
Слънцезащитният крем е подходящ както за тяло, така и за лице. 

Днес ще задам въпрос към вас, а той е? Имате ли предпочитания за парфюм? Моят любим за сега си остава Paco Rabanne Lady Million 

Приятни почивни дни :)))

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline