Cleansing my face

Здравейте! 
Днес ще попиша за част от грижата за лицето ми.
През пубертета както при повече тинейджъри кожата на лицето ми започна да отделя повече себум и да се появяват несъвършенства.
Пубертета мина, а кожата ми не се промени. Единствената промяната, че сега себума не е толкова много. 
Днес ще разгледам продукт от Bioderma серията Sebium.




Гелът за лице идва в удобна тубичка и помпичка, което улеснява слагането. Консистенцията му не е прекалено течна и така излиза много икономично.
 Когато го сложа на ръцете го разтърквам и слагам на лицето, не се разпенва прекалено много.
 Аромата му е много свеж. Използвах този продукт в продължение на два месеца сутрин и вечер. Гелът е подходящ както за лице, така и за тяло. Аз го използвах и за деколтето, защото там ми излизат понякога пъпчици. 
Може да се използва и като демакиант, сваля дори водоустойчивата спирала. 
След измиване кожата на лицето ми става изпъната и  чиста, не изсушава прекалено много.
Резултата след два месеца  от използване  продукта - кожата на лицето стана по-чиста, акнетичните пъпки намаляха както и черните точки. 
Тъй като идва Коледа и трябва да се взимат подаръци може да разгледате промоциите в сайта на parfimo - https://www.parfimo.bg/promociq/?c=2338

Весели празници! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Основа под фон дьо тена

С какво нанасям фдт-а си?

Bourjois & Maybelline